Mer skratt till folket

Gårdagen, alltså GÅRDAGEN!

Började med en dag på jobbet. Tittade på solskenet och skrev reklamatoionsrapporter.

När jag åkte hem var det fortfarande ljust och jag fick skåda en fantastisk solnedgång. Hade datorn med mig och skrev några helt nya scener i mitt manus. Rikigt bra sådana!

Och kvällen spenderades med MatNatSex gamla styrelse. Vi var hemma hos G-astro och lagade fiskgratäng och kladdkaka. Blev en trip längs med minnenas korridor när vi pratade gamla festminnen. Och många, många skratt. Kajsa fick ont i magen. Av allt skrattande alltås.

Det dumma med att gå upp klockan fyra är att vid klockan tio på kvällen känns det som någon slår en med en slägga i huvudet. Jag höll ut till klockan elva, sedan var jag tvungen att åka hem. Somnade SÅ lycklig. Bredvid Anders liksom.

Nu sitter jag och tittar på Junior master chef. Jag vill också ha barn som lagar fantastisk mat! Eller ja, vem som helt som lagar fantastisk mat!

Och ja, vill ni fnissa lite. you'r welcome!

http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0