Bye, bye ångest

Ja, det fanns ju ingen anledning till att ha separationsångest! För Anders flyttade aldrig hem. Inte än i alla fall.

Han är kvar hos mig. Går och lägger sig med mig (vid typ nio) och går upp med mig (vid typ fyra). Vi jobbar på dagarna. Vi lagar mat, diskar och ser på Dollhouse på kvällarna. Han spelar dataspel och jag redigerar manus.

Anders gnäller på mig över att jag är en sådan feeder (syftar på Sotis) och försöker åthjälpa det hela genom att ha springtävlingar med Sotis mellan vardagsrummet och köket. Sotis och Sötast!

Jag har åkt buss hela den här veckan. Och det har gått förvånansvärt bra. Jag har också gått gummikurs och mottagit massa beröm över mina reklamationsrapporter. Shit vilket kul jobb jag har!

Och ikväll ska vi träffas med gamla MatNatSex-styrelsen. Och så har Anders lovat mig bio på lördag.

*dancing, dancing*

Har ni märkt att det börjat bli ljusare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0