Världens Bästa Kristin och Josefinast

Jag älskar överraskningar, så är det bara. Och igår fick jag ett paket med posten!

Josefinast i Stockholm hade postat ett födelsedagspaket med kort, öronhängen och en bok.


Det komiska var att jag i söndags letade efter en bok av Johanna Lindbäck då jag länge velat läsa något av henne (följer hennes blogg slaviskt...). Jag hade tänkt att det skulle bli en födelsedags- och examenspresent till mig själv. Tro att jag blev sur då Pocketshop inte hade en enda av hennes böcker! Men så fick jag ändå en bara ett par dagar senare. Ibland är livet bra märkligt....

Kom på att jag inte visat upp min fina examenspresent som jag fått från Världens Bästa Kristin heller. Skickar också med lite foton hon tog då hon var här. Underbara människor gör mig så glad!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0