Grattis till mig!

Igår fyllde jag 26 *trumpetfanfar* och min karl hade planerat in en heldag av överraskningar!

Vi började med frukostbuffé på mitt favoritcafé






Sedan drog vi vidare på picnic vid havet











Och därefter avslutades dagen med en trerättersmiddag. Anders drog med mig till en Grekisk restaurang och där inne satt ALLA MINA VÄNNER!!!





Snacka om överraskning!

Så vi åt...


Jag fick ett väldigt fint kort (lägg märke till sjögurkan nere i högra hörnet)




Och jag fick en examens/födelsedagspresent. Så nu ska jag tydligen bjuda på tårta någon gång i veckan...


Och efter massa mat och trevligt sällskap promenerade jag och Anders hem till honom, hand i hand. Och somnade sedan i hans säng till "Gnomio och Julia".

Perfect!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0