Vad hände med Nina?

Var inte oroliga. Jag lever (om det än knappt...)

Befinner mig ute på forskningsstation vid havet sedan i torsdags; eller som mamma brukar säga "håller på och blaskar vatten". Ingenting går som det ska och det experimentet vi satte upp fredags fick vi ta ner idag för att starta om imorgon.

Jag har mesnvärk, ont i knän och rygg och sovit alldeles för lite. Det har inte funnits någon tid för vila eller att "göra något annat" sedan vi kom hit. Bara labbande, labbande, labbande. Har suttit uppe med analyser till klockan tolv på natten vid  två tillfällen.

Allt är inte på topp. Inte ens nästan, men det går. Det är bra att jag har Anders som jag kan gnälla av mig lite för. Han är en klippa (aka pansarvagn).

Imorgon ska vi börja fylla akvarierna vid klockan fem. På morgonen. Så det är dags att jag går och sover.

Natt på er.
Saknar er alla!
KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0