Bildkavalkad och roliga nyheter!

Saker som gör en glad då man är ute i fält:

Fantastisk utsikt


Experiemnt som sköter sig (typ)


Gratis kaka!


Kor (ser ni dem?)


Räkfrossa!






Vegetarianen Anders verkar inte så glad dock...


Men det är okej. Malin glir glad av atts kära bröd.


En annan bild. Inte riktigt lika kul...


Och så, roliga nyheter.

Först har jag blivit kallad till arbetsintervju, på två jobb på samma företag. *tar en promenad på molnen*
Sedan har jag klarat min statestik-tenta, vilket innebär att jag inte har något alls efter mig förrutom mitt masterarbete. Woho!!!

Livet är rätt härligt!

Kommentarer
Postat av: anders

\o/

2011-03-31 @ 09:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0