Midsommarhelgen

Midsommar firades hos Anders syster som bor på Norra Orost.

Vi körde bil dit, åt sillunch, sedan jordgubbar och glass, snacks på det och avslutade kvällen med grillning innan vi körde hem.

Jag hade lagat en salsa som mamma ofta gör till grillat (den med jordnötter ni vet) och den var så populär att de andra var överens om att Anders skulle fria till mig på stört.

Spännande med en syster som säljer sin bror för en sås... men så länge hon säljer honom till mig är det helt okej.

Igår var vi (Anders och jag) hemma hos Mia och Jenny och åt smulpaj och spelade monopol. Jag vet inte hur många miljoner jag förlorade för att Anders distraherade mig...

Annars har jag mest skrivit i helgen. Putsar på mitt manus. Ger mig inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0