Hektisk helg

Igår tog Clara studenten. Hon sprang ut i ösregn och vart blötare än blötast redan innan hon fått en endaste blomma om halsen.

Vi såg också herr Juholt i regnet som hängde blommor om halsen på sin son. Fast mest spännande var hans säkerhetsvakter som stod några meter bort.

Hemma hos hennes föräldrar stod mamma för maten och bäbisarna (två stycken) för glädjespridningen. Eftersom jag varken var barn eller hade egen bäbis hamnade jag lite i mitten av alltihop. Kvällens höjdpunkt var en rundvandring i Fru Lejons syateljé. Finare än finast!

Idag har det varit namngivning för Wildingen. Vi var på ett mysigt ställe vid en å med lite levande brasa och tak. God mat, kära återseenden och fin-fina presenter till vår wilding gjorde en fin lördag.

Nu är jag trött. Och skrivsugen. Blivit lite för liute sånt idag. Men... jag har ju hela kvällen på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0