Semester

Bra sak: Tog tag i tränandet förra veckan. Kände mig aspepp!
Dålig sak: Tränandet orsakade smärta i knät (igen)
Åtgärd: Gick på besök hos farbror doktorn
Dom: Minisken har fått sig en törn. Inget mer boxandes, men fortsätt med styrketräningen.

Sedan var jag och Anders och shoppade kläder till honom. Han har SÅÅÅÅ många timmar innestående tills då vi ska shoppa till mig. Jag försökte mig på att gå runt och känna in hur det skulle vara om jag fick shoppa. Men jag kände mig helt malplacerad. Har inte köpt ett nytt plagg på typ ett år (förutom kavajen jag köpte i våras för eventuella arbetsintervjuer). Så jag vet inte alls vad jag vill ha... Och nästa gång jag ska shoppa kläder kommer det vara med en helt annan utgångspunkt än tidigare; både då det gäller stil och vad jag kan lägga på plaggen...

Sedan åkte vi hem och drack varm choklad.

Anders har semester nu, vilket gör att vi har tid till saker. Igår var vi och simmade. Idag gjorde vi stan.

Och, bara så att ni vet, när jag och Anders kör Ryska posten, väljer jag alltid kyss!

Natt!

Kommentarer
Postat av: Ostkustbo

När du har handlat kan du lägga plaggen på sängen, på en stol eller på golvet om du vill. :-D

2011-07-09 @ 08:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0