Livet går långsamt i västsverige.

Jag gör inte så mycket om dagarna. Försöker träffa en och annan vän annars är det mest katterna och tv:n eller Anders och Criminal minds. Har blivit lägenhet.se junkie också. Hittar de mest fantastiska lägenheter som jag bara VILL HAAAAA! Synd att de inte fattar hur fantastisk min lägenhet är...

Imorgon åker jag hem till småland och vi passar på att städa här. Eller ja...





Okej, JAG städar.

Utanför regnar det.

Det är mindre än en månad kvar innan jag börjar jobba.
Livet balanserar.

Kommentarer
Postat av: Ling

Säg till mig varje gång du åker till Småland! :) Det var väldigt länge sedan vi sågs nu.

2011-07-14 @ 14:45:12
URL: http://lingelvung.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0