Utvärdering

Jag har kört i 110 hela dagen. Hann nästan med allt på min lista. Anders berömde mig för maten (både lunchen och middagen) och när han duschat klart ska vi se på film och äta mitt nybakta bröd. Med cashewnötter, linfrön och torkade tranbär. En hit, I'll tell you!

Dagen har dessutom varit väldigt mysig. Att umgås utan att umgås med Anders är väldigt trevligt!

Katterna var lite omtumlade då de kom hem. Stumpan har bestämt sig för att jag är världens elakasta människa när jag tvingade på henne en tratt för att hon inte ska slicka på såret. Men hon fick strax av sig tratten och har sedan hållt sig undan.

Sotis däremot har inte alls fattat att han ska vara groggy och trött. Han har varit piggare än vanligt. Börjar tro att de gav honom något uppåttjack istället för att söva honom...

Så nu var Anders ren. Dags att sätta på tevatten och välja film.
Finns en risk att jag somnar i filmen. Tur att jag harb en mysig Anders att luta mig mot.

Pyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0