Rensa, rensa, rensa!

Jag är inne i en rensa-period.
På ett par dagar har jag då jag fått tid rensat både kylskåp, frys, bokhylla och garderob. Känns skönt att få bort allt jag inte använder/kommer använda/behöver. Lite terapeftiskt sådär.

När jag nu ikväll rensade i min garderob provade jag på skoj ett par jeans jag sydde då jag gick på folkhögskolan. Byxorna är egentligen sönder, men jag kan inte slänga dem. De är ju så fina!

Och döm om min förvåning då de passade! Jag testade en väst som jag sydde då, passade också!

Och man skulle lätt kunna tro att det är något bra... men de kläder jag sydde då jag gick på folkhögskolan har inte passat på flera år; jag tappade rätt bra i vikt då jag hade slutat där. Så summan av det hela; jag har gått upp i vikt.

Suck.

Var det beach 2011 man skulle satsa på eller? Nu har jag i alla fall rensat ur alla kakaor och all choklad jag hade i skafferiet. Inget mer av det.

Undra var jag kan fortsätta med nu...? Kanske ska skriva lite...

Kommentarer
Postat av: Ostkustbo

Kanske åka hem till mamma och äta lite mat + en pariserbulle. Kram

2011-01-12 @ 19:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0