God förmiddag!

Det har varit väldigt tyst här den senaste tiden. Anledningen är att jag inte mått så bra. Ena dagen har jag varit illamående/yr eller andra dagen har jag haft svinont i magen. När jag skrev tenta i tisdags satte jag mig på pltsen närmast toaletten i fall jag skulle behöva springa och spy... Min diagnos: stressad. Jag har fått lite väl många negativa besked den senaste tiden och det har börjat tära på mig...

Men nu får det vara nog!

Anders brukar säga att han vill göra mig lycklig och jag brukar svara med att jag anser att man endas är ansvarig för sin egen lycka. Han kan göra mig glad, men inte lycklig.

Upp till bevis. Slut på gnället!

I morse klev jag upp vid kvart över fem. Lämnade katterna hos vetrinären vid sju för kastrering och öronmärkning. Sedan åkte jag hem och skrev en lista på det jag borde göra idag. Jag har redan hunnit med ett par punkter och med solsken utanför fönstret och en Anders på väg hit så känns det lite ljusare...

Illamåendet är här igen, men det får vara. Ska fika lite när Anders kommer, sedan är det på´t igen!

Ps. Skrivit upp trevliga punkter som att baka också. Så det är inte bara slitgöra!Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0