En dag i taget

Jag försöker ta det lugnt. Inga höga krav. Inga listor att bocka av. Inga fasta timmar att jobba. Istället har jag en kanske två grejer som jag bestämmer mig för att göra under dagen. När det sedan är gjort får jag göra vad jag vill (vilket resulterat i att jag läst mycket).

Jag har faktiskt också mått bättre. Och mina problem har börjat lösa sig. Jag tar promenader i solskenet.

Och nu ikväll var Kajsa här. Jag bjöd henne på spenatsoppa och sedan bakade vi kladdkakemuffins enligt Leilas recept med vispad grädde, hallon och blåbär
(http://www.recept.nu/1.149534/leila_lindholm/kaka/agg_mejeri/leilas_goda_kladdkaksmuffins)
Jäklar så goda de blev!!!

Mys med vänner är viktigt. Precis som att gosa med missarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0