She is back!

Jag hade ett möte med min handledare för mitt masterarbete igår. Vi har inte setts på typ tre måndare! Så mötet "råkade" bli 2,5 timmar... men det var väldans trevligt! Vi han avhandla både jobbet som är gjort, jobbet som behöver göras och skvaller.

Och nu är det också bestämt att mitt arbete ska vara klart till 1:a april. Tyvärr är min handledare i Japan just då, så själva redovisningen kommer inte äga rum förrän den 11:e april... Borde jag planera någon form av examensfest..?

Gårdagens-alla-hjärtans-mys uteblev då Anders blivit sjuk. Hoppas han kryar på sig till helgen...

Håll tummarna där hemma.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ostkustbo

Det är bara för honom att bita ihop. Han förstår väl att han ska visas upp för mormor och farmor, sjuk eller inte.

2011-02-15 @ 19:09:09
Postat av: Anders

Han biter, och förstår. Come hell or high temperature kommer jag vara där och presenteras =)

2011-02-15 @ 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0