Pest eller kolera?

Ja, för jag hade ju bestämt mig för att jag skulle träna idag... Så att jag hade ont i höfterna och i mina knäveck (ja, jag vet. Weird!) skulle minsann inte få stoppa mig.

Så jag valde mellan ki box eller spinning.

Beslutade mig till slut för spinning. Passet är kortade och boxningspasset innehöll massa knäböj och sparkar. Häftiga rörelser tycker inte mina knän om just nu... Och höfterna tycker inte om då jag stödjer på dem...

Så jag och Anders gick på spinning. Och jag fick verkligen hålla tillbaka på allvar. Försökte jag öka tempot då jag satt på cykeln smärtade det i knäna och om jag stod upp tog höfterna emot. Passet var en plåga...

Anders var lite orolig... *ler snett*

Har suttit framför datorn resten av kvällen. Skickade precis iväg mitt masterarbete till min handledare. Om en vecka ska det till exeminatorn... Yey...(?)

Kommentarer
Postat av: Maggie

Pa tal om forlag, har du sett detta i DN?

2011-02-28 @ 14:53:56
URL: http://maggiemakeupaddict.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0