Helgen i Småland

Ja, då var det måndag och jag är tillbaka på kemi och jobbar med mastern.

Helgen var super då jag i fredags tog tåget till Småland tillsammans med Anders och mina missar. Resan gick jättebra och i Kalmar hämtade söta pappa upp oss med bil (kanske ville han ha egentid med mig och Anders eftersom mamma träffat Anders tidigare).

Sedan var vi förbi hos mormor och lämnade av missarna, som undrade var sjutton vi hade kommit, innan vi åkte hem och åt pizza hos päronen. Lördagen bjöd på ett regn av småspik, lite Påskallavik sightseen och trerätters med familjen. Syrran dök upp med sambo och bäbis och både mormor och farmor gästade huset.

Söndag knödde jag och Anders ner oss i syrrans säng och kollade vem som kunde "fisa" bäst och kittlades lite. Sedan blev det kroppkakebak hos mormor. Anders åt tre och konstaterade att han nog aldrig kommer fatta tjusingen, men att han inte alls tyckte det var äckligt.

Under hemresan var jag trött och hade magont.

Väl hemma var det väldigt tomt i lägenheten. Missarna ska bo hos mormor nu när jag ska ut i fält då jag inte ens hade en Anders att prata med var det lite tyst.

Slog mig idag att mitt arbete ska in till exeminatorn om två veckor.. ups! Dags att börja jobba på allvar!

*vinkar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0