Han vet hur man samlar poäng!

I fredags kväll var jag och Anders hos hans bror Ricky och flickvännen Sandra. Sandra fyllde 25 och vi var väl 15 pers där för att fira. Trevligt, trevligt.

Sedan satte någon på en låt med Britney Spears. Och direkt började det disskuteras vilka kvinnliga kändisar som är snygga naturligt och vilka som behöver photoshopas (Brittan var tydligen av en av dem som inte ser fräch ut naturell). Namn på skådespelerskor och sångerskor for som tennisbollar över rummet.

Tills Anders säger, med hög röst.
- Jag tycker att min flickvän är den snyggaste.
Tystnad.
Jag tänkte : "Åh, han ärunderbar!"
De andra tjejerna tänkte: "Åh, han är underbar!"
Och killarna tänkte: "Varför tänkte inte jag på det? Shit, va han kommer att få ligga ikväll..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0