Bra torsdag!

Jag hade en sådan galet bra dag igår! Det hände inget speciellt spännande, det var mer att saker flöt på så bra!

Egentligen började det nog med en bra onsdagskväll då Anders kom hit och jag bjöd på pannbiffar med lök till middag och kladdkakemuffins till efterrätt. Vet inte vad som egentligen gjorde det, men vi har inte hunnit umgås sedan helgen, så det var fantastiskt mysigt att ha honom här!

Och igår morse ringde väckarklockan 06:30. Vi åt frukost tillsammans, gick hand i hand till skola/jobb och skiljdes åt i entrén. Arbetet med master gick asbra, lunch med Anders och sedan fortsätta med mastern till halv tre.

Då blev det fika nere på stan med Gustav (Nitro). Vi har inte setts sen typ september (?), så det var på tiden!

Vid fem dök jag upp hemma hos Kajsa och sedan hade vi syjunta! Jag håller på att sy en klänning till henne och och hon är i stickartagen. Asmysigt att sitta och sy och enda gången man blir avbruten är då Kajsa bjöd på middag/efterrätt och enare också nybakt bröd. Lovely! Vi tyckte båda det kändes lite märkligt att lyssna på Bandit rock när vi pysslade, men ingen av oss orkade byta.

Stöp i säng igårkväll och har sovat sjukt djupt hela natten.

Så, undrar ni, är yrseln borta nu?
Tyvärr inte. Men det funkar att jobba (så länge jag inte sitter i för stora folksamlingar, åker hiss eller utsätter mig för starkt ljus; inga problem!).

Och idag var det fredag igen (hur går tiden så fort?!) och jag och Anders ska hem till Ricky (hans halvbror) och flickvän Sandra på födelsedagsfest ikväll. Sedan är et helg, helg, helg! Inga planer, bara ta det lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0