Bizzy week!

Shit, jag har haft en så sjukt social vecka!

Söndag: Middag med Gustav och Elin (Alltid kul att kunna imponera med min vegetariska kokkonst)

Måndag: Mys med Anders (jag var skit slut och blev ompysslad)

Tisdag: Fika med Lisa (spontant och trevligt)

Onsdag: Middag med Malin, Kajsa, Erik och Anders (Falafel eller falla-fel?)

Torsdag: Sykväll med Kajsa (hon blir så vacker!)

Fredag: Middag och spelkväll med Mia och Jenny (jag vann!)

Lördag: Födelsedagsfest hos Malin (kemi-Malin)

Söndag: Semlemys med soppa efteråt hos Johan (min Chalmers-väns vän)

Inte konstigt att jag kännt mig upptagen!

Imorgon ska jag äntligen ha möte med min handledare angående mitt masterarbete igen. Varit ett par (nästan tre måndader) sedan vi sågs sist, så det är en del att ta igen.

Sedan har jag fyra jobb jag ska söka den här veckan. Yey!!!

Natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0