Min sista vecka i frihet

Förra helgen fick jag besök av två små småländksor. Minsta systern och en av hennes vänner var här. Innan de dök upp var jag orolig över hur det hela skulle gå (en hel helg utan föräldrar hos största systern), men nu undrar jag vad jag trodde skulle hända. Båda tjejerna var fantastiska. De var modiga och när de skulle ner till Liseberg ensamna (jag och Anders skulle på konfirmation hos hans systerdotter) och jag beskrev hur de skulle gå säger Maja:
- Ja, och hittar vi inte fågar vi någon om vägen... Eller så ringer vi dig.

Självklart. HUR skulle det här kunnat gått något annat än bra?

Under veckan har jag sedan skrivit lite, sytt om lite kläder, bakat kakor och spelat spel (shit, det låter ju som jag faktiskt GJORT saker).

Jag tänker mycket på att jag ska börja jobba på måndag. Jag är både exalterad och nervös. Jag har laddat med matlådor i frysen och försökt gå upp tidigare i veckan (har gått sådär ska tilläggas).

Nu ska jag till Anders för att göra amerikanska pancakes och se på film.
Tjing, tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0