Andra veckan

Fösta delen av veckan var jobbig. Jag sov för lite och kände mig dum som ett fån på jobbet... Fattade ingenting!

Sedan började jag skriva i onsdags igen. Gick och lade mig i tid.

Och i torsdags var det de andra på jobbet som var dumma som spån (eller fån, pick one).

Och i fredags gav min chef mig ett eget ansvar (rätt stort sådant). Han verkar tro på mig.

Vaknade  vid sex i morse. Kände mig utvilad. Solen sken.
Och Anders var vackrast i hela världen.
(Och lite sur för att han inte fick sova mer).

För första gången på många år (om någonsin) välkomnar jag hösten med öppna armar.

Kom med färgglada löv; regn och rusk; varm choklad och tjocka halsdukar. Jag är SÅ redo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0