Whos afraid for the big bad wolf?

Ja, då är jag tillbaka till "verkligheten".

Igår tog både jag och Anders ledigt och gjorde så lite som möjligt.

Idag är jag tillbaka och lägga pusslet till mitt liv. Det ska fixas intyg inför min intervju nästa vecka. Och så måste jag bli klar med en kurs (en MatLab-uppgift kvar!). Och så måste jag söka massa jobb. Och så var det där med mastern...

Det komiska är att jag inte riktigt kan vara... Ja, stressad är jag ju. Men det hela känns inte omöjligt. Jag ska fixa det här. Precis som jag alltid fixar alla andra saker...

Jag hade tänkt vara ledig i helgen. Sedan lämnade min handledare tillbaka mitt master-arbete idag... Och vi beslutade att det ska till exeminatorn på måndag. Så... vad gör jag här egentligen? Dags att gå tillbaka till plugget!

Se ya!

Hmm... Middag vore eb bra sak också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0