Som syster sa!

För ett bra tag sedan hade jag svårt att ringa ett samtal. Jag bara kunde inte. Jag pratade med min lillasyster (märk väl lillasyster) om saken och hon sa att jag skulle ta det lugnt. Ibland ska man bara låta saker vara ytterligare ett par dagar. När man väl sedan gör det så kommer det gå aslätt!

Syrran hade rätt den gången. Hon hade rätt nu också.

Jag har försökt ta mig till arbetsförmedlingen en tid. Det har skjutits på av olika anlednigar. Den här veckan har det varit huvudvärk... Riktig bultande huvudvärk. Sedan i måndags... Men idag gick jag dit. Easy peasy! De var väldigt trevliga och jag ska dit om en vecka.

När jag gick därifrån så... åh, det här kommer låta så cheezy... men jag kände mig annorlunda. Det är en ny fas i mitt liv som startar nu. Inte "ett nytt liv", för jag älskar det liv jag lever. Men en ny fas...

Det känns asbra!

Kommentarer
Postat av: my

Bin there,done that

Man måste ladda ur ångesten lite innan man tar tag i livet. Massa kramar

2011-05-04 @ 12:26:34
URL: http://www.meandmycow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0