Påsk och därefter

Anders gnäller på mig över att jag inte uppdaterat min blogg... så:

Påsken var super! Jag fick möjlighet att presentera Anders både för Kaka och Svenne. Vi åt massa god mat (mammas så klart) och jag fick både krama på släktingar, systrar och en bäbis.

Vi flyttade hem mina missar till mina föräldrar under de dagar vi var där... det visade sig bli ett äventyr då de inte träffat en hund tidigare... Och så besökte vi cafét i Berga som ägs av två bögar.

Superhelg!

Sedan i måndags har jag vart sjuk. Illamående då. Ont i magen igår. Och idag är jag mest... seg. Mysigt att ha katterna hemma igen (det känns inte som det varit borta) även om de håller mig vaken om nätterna...

Har massa att göra/fixa just nu, men får ta en dag i taget. Äter mycket flytande föda och tänker inga speciellt djupa tankar... Typ.


Kommentarer
Postat av: Ostkustbo

Fästmannen har rätt! En blogg ska uppdateras ofta, det finns ju de som uppdaterar sin sida flera gånger om dagen. Om man uppdaterar bloggen en gång i veckan eller mer sällan är man väl off i bloggosfären om jag har förstått rätt. Kram.

2011-04-28 @ 20:56:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0