Imorgon är det dags!

Igår hade vi sista provtagningsdagen. När alla prover var tagna började bilogerna packa ihop vårt labb och sedan åkte tre av dem hem på kvällen. Bara känslan av att se bänkytorna bli tomma och kartongerna fulla gjorde mig sprudlande glad.

Jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar hem. Har en lång lista på saker jag vill göra när jag kom hem... Men eftersom jag också vill ta det lugnt har jag och Anders kommit överens om att vi börjar med film och glass så får vi se sen...

Så idag packar jag mina kemi-grejer och så ska jag och Malin över till Lysekil och träffa Kajsa senare i eftermiddag. Och imorgon kommer det bil och släp som ska frakta oss hem till Götet. Härliga Götet!

Ses snart!!!

Ps. Fick ett sms om att Världens Bästa Kristin kommer gästa Götet nästa helg. Och att hon ska bo på min soffa. Och att det nog blir bak-och spelkväll hemma hos mig då. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0