Vi gillar olika!

Jag är trött på att vara arg. Det tar så mycket energi (eller så var det att jag var och körde ett stenhårt pass i Lindy hop igår utan att vara ordentigt frisk som gjorde det...).

Omvärlden har under de senaste månaderna bara gjort mig besviken både då det kommer till kärlek, vänskap och nu också landet Sverige. Inte blir det bättre då hösten gör sitt intåg och allt bara är kallt och rått.

Vad hände med ärligheten? Tron på ödmjukhet och gemenskap? Vad hände med kärleken...

Jag är glad att jag har bokmässan att se fram emot, annars hade denna veckan varit så mycket tyngre.

Jag och min handledare har också kommit överens om ett datum då jag ska lämna in det första utkastet på mitt arbete. Tre veckor tills dess. Dags att börja jobba på allvar.

Annars dricker jag mycket te och försöker tända så mycket ljus som jag kan. Lindy hop:en värmer.

*kramar*

Ps. Tycker om Bokhoras kampanj. Kolla in på www.bokhora.se Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0