Tungviktaren

Jag har än så länge inte drabbats av åldersnoja. Och tycker fortfarande inte att det finns någon anledning till det hela. Men... nu har jag insett att min kropp börjar bli lite äldre. Jag kan inte längre äta vad som utan att det lämnar spår. Jag har förnekat det en tid... Men i onsdags morse provade jag mina svarta tajt-tajta jeans som jag inte haft på hela sommaren. Jag kunde knäppa dem, men såg faan inte klok ut!

Så, skärpning! Sedan dess har jag fått in tre träningspass och hållt mig borta från sötsaker! I fredags följde jag med Anders, Malin och Anna på spinning. Jag minns spinning som tråkigt... och att jag hade lite panik över att mina fötter satt fast. Men det var riktigt kul! Så jag ska nog börja spinna lite mer framöver. Få bort de extra kilona på magen (ja, varför lägger de sig alltid där?!) och komma i jeansen igen.

Återkommer med resultatet!

Nu ska det läsas lite.
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0