Lunch snart kanske?

Jag gick och lade mig med ett leende på läpparna... vaknade några timmar senare med paniken i bröstet. Jag kunde inte andas. Är det något sätt som jag verkligen inte skulle vilja dö på, är det genom att kvävas. 

Och jag kunde inte heller somna om...

Så jag satte på en kopp te, tände lite ljus och tänkte se en film. Klockan var halv sex på morgonen. Men då visade det sig att min DVD slutat funka. Eller ja, den funkar, den bara surrar extremt högt när den gör det.

Så det blev ingen film. Det blev någon såpa...

Halsen svider, hostan river och orken har åkt på semester. Har tagit en dusch nu för att låtsas att jag är en människa... och ska snart gå och handla. Honungen är slut. Och jag behöver glass.

*vinkar från den mögliga soffan fylld med näsdukar*

Kommentarer
Postat av: Maggie

KRAM!

2010-09-13 @ 11:26:05
URL: http://lovables.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0