Lite bättre är det allt

Ibland fattar man inte sitt eget bästa. Inte fullt ut. Då är det bra att det finns vänner som förstår det.

Igår var fruktansvärd... Jag var så trött att jag inte visste vart jag skulle ta vägen.... Så jag gick hem efter lunch, landade i sängen och sov tills Gustav ringde och undrade om jag kunde komma och öppna (han stod utanför min dörr). Då var klockan fyra. Ups!

Efter middag med honom tittade jag på "The butterfly effect" och gick sedan och lade mig. Somnade utan problem.

Idag kom jag upp i tid och har mått rätt bra faktiskt. Kännt mig mycket piggare än på länge och jag har faktiskt fått klart min poster tills jag ska till Strömstad nästa vecka. Galet bra!

Planerat att dra och spinna i eftermiddag och sedan ville tydligen Lisa mysa lite med mig. Mys är bra skit!

Kanske ska läsa en artikel innan jag drar härifrån...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0