I rymden finns inga känslor

Men det finns massor här på jorden!

Ikväll har jag varit ute med tre glada kemister (Linda, Martina och Amir). Vi började först på café "Vanilj" där det blev massa prat och skratt.

Och sedan gick vi på bio. "I rymden finns inga känslor". En av de bästa svenska filmerna på länge! Fantastiskt rolig och fin. Härligt att det är lite nya skådisar också. 

Och när jag sedan promenerat hem sjönk jag ner i soffan och läste lite. Fulländad kväll!

Idag mindes jag vem jag är...

Martina påminde mig om hur mycket jag tycker om att ta plats.
Amir påminde mig om hur mycket jag tycker om att skratta (gärna så man inte kan andas och får magknip).
Linda påminde mig om hur mycket jag tycker om att prata böcker.

Jag hade glömt hur mycket jag tycker om att vara jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0