Finns fina vänner också för den delen...

Igår eftermiddag mötte jag upp Lisa på Stigbergstorget. Eftersom jag har ett så stort läsintresse ville hon introducera mig till en second hand-butiks bokhörna. Och vilken bokhörna! Den var inte jättestor (så man hann kolla igenom det mesta) ,men den var städad och välsorterad... Så jag gick därfrån med 7 böcker för 110 (!) kronor. Måste nog sätta köpstopp på mig själv efter bokmässan. Behöver kanske läsa lite av alla de böcker jag har köpt...

Därefter tog vi en långpromenad i solskenet, hamnade på ett café med havsutsikt och drack te. Kvällen avslutades hemma hos Lisa där vi lagade sallad. Vi bara pratade, pratade, pratade. Kändes skönt att få öppna upp sig lite för någon. Lisa är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0