Det är dags att börja gräva

Jag ville tro att jag reste mig
att rikningen var uppåt
att jag snart lyckat hitta pusselbitarna igen

Men riktningen var inte uppåt
utan bortåt
Bort från alla utsträckta händer
Bort
Igen

Falllängden blir kort
när man redan befinner sig på botten
Dags att börja gräva
Gräva graven
Jord under mina naglar
stenar som rispar min hud

Smärta är tacksamt
bedövar
Har gått förbi bedrövad
utan att passera gå
Slår undan alla andras spelpjäser
De är dimridåer

Glider mellan mina fingrar
faller till marken
Krossas, krossas, krossas

Det är dags att börja gräva

Kommentarer
Postat av: Love

Livet är för kort för att man ska ha tråkigt:P. Men men ibland behövs smärta....kunde dra ut dig på träning om jag inte vore sjuk..............:/



And remember:

All you need is Love;)

2010-10-05 @ 23:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0