You say what?

Jag har blivit lugn. Det är ett konstigt tillstånd. Obekant. Jag har till och med ändrat tonläge när jag pratar, vilket är ännu mer udda. Jag som ofta blir ner-hyschad då jag inte brukar vara medveten om att jag partar högt. Numera pratar jag "normalt". Märkligt.

Min coach sa att jag strålade häromdagen. Att mitt självfötroende lyste. Jag tror mest det var bra sminkning som gjorde det, men okej.

Jag är oförmågen att stressa numera. Stress är plötsligt... världsligt. "Det är en världslig sak!"

Jag önskar nästan att jag kunde skylla på att jag fått katter, men denna förändring började redan innan de kom.

(Det kan finnas en annan förklaring, men då skulle det återigen innebära att jag själv inte är ansvarig för det hela... Och jag vill ju prioritera mig just nu, så vi låtsas inte om det.)

Balans...?



Jag tycker om min nya familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0