Torsdagens framgångar

Den här veckan har varit så bra. Jag fick tillbaka mitt masterarbete i måndags... Och kanske är dt bara att jag nu har något att jobba med som gör det, men jag mår så mycket bättre!

Igår var dessutom en riktigt bra dag! Spenderade dagen på kemi där jag nästan blev klar med masterarbetet (bara två grejer jag ska kolla upp innan mötet med min handledare idag). Sedan blev det middag med Anders. Det blir alltid så gott då vi slår ihop våra huvuden:
- Du, ungsstekt potatis och marinerade qournfileeer?
- Med kall dragonsås?
De bästa av kockar!

Sedan blev det Lindy hop där vi gjorde korskickar och spegelkickar. Nöta, nöta, nöta.
När jag gick hem blåste det storm! Jag höll på att få en takpanna i huvudet! Helt galet; helt underbart.

Väl hemma blev det ett telefonsamtel med Jossan. Josefinast! Jag blev alldeles varm i magen av att höra hennes röst igen. Det var så länge sedan...

När jag väl gick och lade mig (blev rätt sent) var mina kissar de sötaste kissarna i hela världen. De brukar lägga sig tillrätta vid mina fötter, men igår kom de upp till huvudänden och ville kela (!). Sötaste missarna ever!

Känns som det kommer bli en bra helg också. Utanför fönstret skiner solen från en klarblå himmel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0