Och ibland finns det faktiskt bra dagar.

Igår lyckades jag få en hel del gjort på min master. Det kändes... bra. Vid fyra tog jag mig till spinningen. Underbart att få träna igen.
- Gör det ont!? Det ska det! Fortsätt kämpa!
Det var bara jag och instruktören Maria. Allt annat slutade spela roll.
Dagen avslutades med middag med Anders på Plaka som han sedan konstaterade var bra. Visste jag väl!

I morse vaknade jag innan väckerklockan ringde. Har redan hunnit med att både äta frukost, klä mig, diska, städa toaletten, plocka undan över lag och betalat lite räkningar. Jag ska alldeles strax sticka hemmifrån för att köpa kattgrejer.

Japp, ni hörde rätt. Om ni missat det så kommer min lilla familj utökas från en individ till tre. Det känns underbart! Jag återkommer säkert senare ikväll med bilder.

Så, nu ska det shoppas!

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0