Möt min nya familj

Jag trodde inte katterna skulle dyka upp förrän ikväll, så snacka om att jag blev glad då Gustav dök upp strax efter lunch med de två tussarna.
Först har vi Maja aka Stumpan. Hon är svanslös och äldst i syskonskaran (vilket märks då hon ständigt knuffar undan lillebror). Maja är nyfiken på allt och ingenting är roligt mer än fem minuter. Därefter är det välbekant och hon måste hitta nya vrår att utforska.



Sedan har vi lillebror Sotis. Han är lite mer försiktig. Men då Staffan (som var på besök då katterna anlände) kliade honom på magen, välte han i soffan och somnade.



Nu ligger de båda och sover; Sotis i soffan och Stumpan i min säng. Ingen av dem fattade att bädden jag fixat faktiskt var till dem... Suck. Men de har ätit och använt lådan så jag är stolt som en tupp!!

Åhå! Livet är härligt!

Kommentarer
Postat av: Ostkustbo

Vi hoppas att ni alla tre kommer att sova i natt. Kramar från O & co

2010-10-06 @ 15:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0