Löften som hålls

När folk säger att de vill läsa det jag skriver blir jag glad. Då de får det jag skriver och sedan inte läser blir jag besviken.

Sedan finns det dem som när de får de första sidorna på en historia sätter sig ner med en röd penna i högsta hugg, läser igenom alla sidorna och sedan säger:
- Ja, det var bra. Var har du resten?
Då blir jag jätteglad!

Den här veckan har jag gått runt i ett tomrum. Jag kan inte göra så mycket innan jag får tillbaka mitt masterarbete från min handledare. Eller jag skulle kunna kolla upp lite artiklar, men jag har inte orkat. Idag har jag gett mig på att skriva lite. Känns okej.

Var på kemi över lunchen och då jag kom hem hade Sotis hittat en ny sovplats; på mitt manus.



Han är väl sotis för att han inte kan skriva. Ha, ha!

Nu; tvätta!


Kommentarer
Postat av: Matti

Det var riktigt trevligt att äta lunch med dig igår. Tänker komma hem till dig och kräva te någon gång inom en snar framtid! Kram

2010-10-14 @ 18:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0