Ja, vi har sovit

Jag var lite orolig då jag gick och lade mig igår... Precis innan hade nämligen ungarna kvicknat till och börjat leka kull under badkaret. Ja, toaletten har blivit favoritplatsen och då framförallt under badkaret. Dammigaste stället i i hela lägenheten...

Sotis lyckades också hitta på en ny lek där han skvätte sand från kattlådan, upp på badkaret så det klingade härligt. Jag förklarade snabbt för honom att det inte var okej. Men annars sköter de sig bra.

Men, ja just det. Vi skulle sova. Så, jag gick och la mig... Och ungarna flyttade sin kull-verksamhet upp i sängen, på min mage. Men de tröttnade rätt snart och lade sig tillrätta vid mina ben; två små ihoprullade ulltussar. Där sov de sedan nästan hela natten. När jag vaknade i morse hade de förflyttat sig till soffan där de, återigen, låg mer på varandra.

Nu har vi ätit frukost och jag ska ta tag i dagens skolarbete. Much to do, much to do...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0