Livet rullar på

Idag är det officiellt vinter här; första snön och första apelsinen äten.

Jag är igång med träningen sedan några veckor tillbaka. Ska träna sex pass i veckan, men det brukar sluta på fyra-fem. Tycker ändå det är bra.

Har börjat med ny kurs också. Idag hade vi vår första lektion i MatLab. Det var riktigt roligt! Känns lite coolt att jag framöver kommer kunna säga att jag kan programmering (sedan hur bra jag kommer kunna det behöver vi inte gå in på).

Annars är det mest bara Anders som gäller (nej, jag har inte glömt mina vänner; ska umgås med både Lisa och Gustav den här veckan). Och det är härligt! Allt är så enkelt. Inget krångel då det kommer till mat och sömn eller då vi vill göra vissa saker. Jag pluggar medan han jobbar; jag skriver medan han spelar data-spel. Och så pratas det och skrattas en hel del; bråkar med kissarna om vem som ska sova var och med Anders granne om vem som kan splea högst musik.

Eller som sms:et min syster (den gravida) skickade i morse:
"Jag hoppas du vet att din syster bryr sig inte om vem du är kär i så länge han är snäll mot dig och inte knarkar."

Massa snällhet och inget knark. He's perfekt!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0