Invalido

Igår morse kände jag plötsligt hur jag fick svårt att andas. Och röra mig. Det smärtade i mitt högra bröst (ingen panikångest; den känns annorlunda). Jag ringde Anders som kom hit på stört (han hann inte ens äta frukost stackarn). Han lugnade mig och vi konstaterade att ajg förmodligen bara sträckt en muskel mellan två revben.

En stund sedanre var han tvungen att gå igen då han hade lektion.

Vid lunch kom Staffan hit och lagade mat till mig och överröste mig med bra film.

Sedan kom Jenny och överöste mig med mer bra film.

Så hela dagen har jag bott i min soffa, sett på film och stickat (vilket på sätt och vis är bra nu när jag har tagit tag i all julklappstillverkling).

Sedan kom Anders förbi på kvällen en stund för att kolla att jag var okej. Då hade smärtan avtagit rejält. Vi gick till Thai Smile och käkade (bättre än det andra thai-stället uppe vid Willys) innan vi gick åt olika håll för att ha en kväll för oss själva.

När jag kom hem tog jag ett bad. Jag badar sällan; har svårt för att det blir så varmt och kvavt efter en stund. men igår var det riktigt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0