Igår var en bra dag.

En sådan dag då man orkar ta tag i disken, fast klockan är halv tio på kvällen. Då tröttheten bara är trötthet, inget annat.

Jag sov bra inatt också. Braigheten håller i sig. Så nu har jag paketerat en present som jag ska lägga på lådan till allra finaste Jossan. Hon fyllde år i helgen och jag har bara inte orkat lägga hennes presenter i det vadderade kuvertet. Trots att jag haft både presenter och kuvert länge. Men idag orkar jag. Idag känns det bra.

Har till och med kollat upp telefonnummret till min frisersalong. Så nu ska jag ringa och boka tid! Och efter idag kommer panik-stressen avta också. Det är snö ute. Vinter-snö. Inte den där Göteborgsslasktypen. Jag har fuskat lite och hängde upp min nya adventsstjärna i köket nu på morgonen. Ljuset värmer.

Dags för skola (MatLab rättare sagt).
Det känns bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0