Hur är det i den rosa bubblan?

Jag tror inte det är en bubbla. Allt här känns som levande verklighet.

Och den är inte heller rosa, min omgivning är fylld med färger (även om rosa förekommer mer frekvent just nu än för en tid sedan).

I morse väckte Anders mig med en puss och satte ner brickan med frukost på sängen. Vattenkokaren surrade i köket.

Jag har aldrig fått frukost på sängen av en pojkvän förut. Jag är ovan, men kan lära mig att leva med det *ler snett*.


Puss!

PS. Oh, ja. Jag var på Duke's Place i Mölndal igår och dansade Lindy hop. Jag var assnygg och min kjol stod nästan rätt ut i snurrarna. Banden var underbara och dansandet kändes riktigt bra! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0