Fredrikshamn!

Fredag: Jag satt på möte mellan 9-15 med världens mensvärk. Inte blev det bättre att en doktorand inte förstod att vi var där för att samarbeta. Hon vägrade kompromissa. Jag skickade sms till Anders och gnällde. Jag behövde choklad... Och då det var dags att ta lunch dök han upp, Anders the Man, med en chokladkaka i handen. DET är kärlek!

Efter mötet tog jag färjan över till Fredrikshamn (Danmark) och Jennie som precis flyttade in i en ny lägenhet.

Lördag: Vi tog en promenad nere på stan; solskens väder! Eftermiddagen/kvällen spenderades med att bygga ihop lite Ikea-lådor och packa upp Jennies kläder från de svarta sopsäckarna. Jag tycker själv att det är kul när man får ordning och tyckte det var riktigt kul att hjälpa Jennie med ett par extra händer. Som alltid då vi ses blev det en del film och te också. Såg på "Spirit- hästen från vildmarken". Rikigt bra!

Söndag: Efter frukost med Jennie tog jag färjan tillbaka till Götet. Kom lagom till Tedans på Lindy hop-klubben (med liveband!!!). Det fikades och dansades!

Ska snart iväg och käka mat med Anders och Anna. Innan dess ska jag gosa med missarna!

Kram!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Saknar dig redan, hjärtat!

SUPERstor hjälp var du, min lilla ängel.

Nu satsar vi på videokonferrensen sista helgen i november! PUSS O KRAM

2010-11-08 @ 21:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0