Fantastiskt!

Igår var bara en sådan bra dag. Den innehöll alla elementen!

Först tog vi oss ner på stan och åt frukostbuffé på Fröken Olsson. Ja, "vi" är självklart jag och Anders. Jag berättade om en av mina skrividéer; en skrividé jag vet skulle passa så bra i den läsande tiden just nu. När jag berättat klart frågade jag Anders vad han tyckte.
- Om inget förlag vill ge ut den kommer JAG att ge ut den!
Fin, finare, Anders.

Sedan var jag faktiskt hemma och skrev ett par timmar. Så himla skönt att mitt skrivarsug är tillbaka!!!

Därefter blev det 90 minuter stenhård boxträning. Jag boxades mot vår boxledares sambo, Mikael. Han slår hårt, peppade bra och jag vet inte när jag senast tog ut mig så mycket. Underbart!!

Till middag åt jag pizza med Anders och Otto. Vart mycket skrattande. Jag tror jag slog en del på Anders också... *ler snett* men det förtjänade han!

Sedan blev det glass och "Inception" hemma hos Anders. Fortfarande bra film!!!

Nu är det MatLab som gäller för hela slanten idag. Känns bra, bra, bra!

Pyss!!

Ps. Syrran: tryck ut den där ungen nu då. Vi vill inte ha ett decemberbarn till. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0