Den första dejten

Igår var det Halloween-box på friskis. Vi hade åtta (istället för en) ledare. De dök upp i sönderklippta kläder, tuperat hår och svartsminkade i ansiktet. Alla övningarna gick ut på att man skulle vara så zombiaktig som möjligt. Det var som att vara med i Michal Jacksons "Thriller"... i 90 minuter!

Därefter gick jag och Anders (aka pojkvännen. Kom på att jag glömde nämna vem det var som blivit min andra hälft häromdagen) på vår första dejt igår. Ja, vi har en förmåga att göra saker i fel ordning, men det är också en av de saker som gör oss till ett sådant charmigt par!

Så det blev dejt på Plaka, uppklätt. Anders hade till och med kavaj på sig! (En kavaj jag och Otto "tvingat" på honom i lördags då vi var ute och shoppade. Ja, Anders shoppade, vi bestämde bara vad han skulle köpa.) Efter mat gick vi hem till Anders och kollade på film i hans soffa. Och åt inte glass.

Livet ser numera väldigt ljust ut. Trots höstmörker och höstrusk. Tänk vad lite kärlek kan göra!


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Härligt att höra att du är så rosaskimmrande lycklig nu. Synd att vi inte fick träffa Anders vid din 25års-fest...

Kanske en liten bild i bloggen?



Kramar Tobbe och Nilla

2010-11-01 @ 15:46:34
Postat av: Ostkustbo

Nu får du väl lugna dig Tobbe. Ska han bli "uthängd" på nätet bara för att du är nyfiken. Jag lugnar mig, då får du göra det också. Vi får vänta tills vi får träffa Anders live.

2010-11-01 @ 21:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0