Dags. tydligen.

Anders (min pojkvän som jag umgås med i princip dagligen) tyckte det var dags att jag uppdaterade min blogg.

Han har så rätt!

Det är mycket nu (som professorn brukar säga).

Jag har massa skola. Och sedan har jag fått ett extraknäck (med asbra betalt men lite spontana arbetstider) och nu har alla dessa glöggfikor dragit igång!

I fredags var gänget hos Malin, i hennes nya, fin-fina lägenhet och lagade mat. Vi skulle laga mat och spela spel... Men vi råkade laga trerätters. Så det blev bara mat. Härligt att presentera Anders där också! (Filly, Leon och Oscar saknades dock. Gänget är splittrat...)

På lördagen var jag på middag med Anders, hans ena bror + flickvän och två kusiner från Norge.
"Fyra mulatter på samma ställe" fnittrade Anders. Ja, jag var mer road av deras olika kroppsbyggnad/hårkvalité/ögonfärg. Är du säker på att ni är släkt? Och ja.. att två var svenskar (där brodern pratar riktig göteborska) och kusinerna var norska. Det var trevlig. Anders sa att jag skötte mig ypperligt!

Och idag har jag fikat och shoppat med Kajsa. Sedan har jag presenterat Anders för min mamma *vinkar* som varit på besök i Göteborg med jobbet. Kändes bara rätt, inte alls nervöst eller jobbigt.

Så, uppdaterade? Nöjd Anders?

Kommentarer
Postat av: Anders

There is nöjdhet being had =)

Det är ju superspännande med fyra mulatter vid samma bord =)

Händer inte jätteofta. och att se variationen som infinner sig. Du har mer saker kvar att se, var så säker, men det är spännande =)

2010-11-23 @ 22:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0