Valborg

En gång i tiden var valborg att titta på en stor brasa. Numera är det champangefrukost, föreningståg och cortege.

Vädret var inte det bästa igår, men regnet höll sig borta! Ja, enda tills cortegen drog igång. När den väl sedan var över drog jag med mina fransyskor hem till Långben och Spektrum där det vankades varm choklad och tv-spel. Bosse II hittade några gamla skivor i köket och plötsligt satt alla och skrålade:
-Oh! Ah! Just a little bit! A little bit more!

På det hela tagen var det en rätt härlig dag.

Bäst var dock då vi var i Trädgårdsföreningen och G-astro gladerligen förklarade för två små pojkar vad alla hans märken på hans rock kom ifrån. Problemet var bara sedan att pojkarna inte kunde lämna oss ifred utan slängde löv på oss och tiggde godis. Deras mormor (?) verkade inte jätteglad...


Idag är jag på skolan och jobbar, jobbar, jobbar! Analyzern sköter sig alldeles utmärkt och jag kommer troligen kunna går härifrån tidigare än vad jag hade tänkt då jag kom hit. Kanske göra ett besök på Space-stationsittningen.

Who knows?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0