Mys på kemi

Att få undan massa jobb på kemi var för dagen helt rätt beslut!

Insåg då jag satt vid mitt skrivbord på labbet att jag trivdes ganska bra med att sitta där. Hämtade en kopp te och fick en gratis macka då de hade över från någon konferans. Och en stund senare blev jag jag medbjuden att äta glass med några doktorander. Himla mysigt!

Och nej, oroa er inte. Det är inte så illa att jag tänker doktorera. Mer att jag kommer ha ett väldigt fint sista år som student.

Imorgon ska äntligen grupparbetet lämnas in. Som jag har svurit! Nu gäller det bara att plugga ikapp inför tentan. Det kan gå åt skogen... Känner mig inte alls förberedd.

Lyckades ta mig iväg och träna ikväll också. Då känns det alltid lite bättre.

Dags att sova.

Natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0