Jisses!

Jag vet inte när jag senast var såhär trött...

I måndags förra veckan kom jag i säng lite sent och den dåliga vanan har hållt i sig enda sedan dess. Lite för sent i säng och tidigt upp! Och upp är inga problem; morgonen är min vän! Men eftermiddagarna har börjat bli riktigt jobbiga. Analyser och skola hänger över mig som en tung vinterjacka.

Jag kan inte tänka eller fungera längre. Igår kom jag hem vid strax efter fyra, men hamnade i soffan och tittade på tv; kunde inte resa mig på flera timmar. Förlamad.

Det var till och med så att Céline blav orolig idag då jag träffade henne (och då var det vid fyra i eftermiddags). När folk i min omgivning reagerar på att jag inte är pigg, då har det gått långt...

Jag hoppas på en tidig kväll idag, men nu ska jag sätta mig och fortsätta med plugget... Måste börja packa inför hemresan på torsdag också. Skulle verkligen vilja fly undan en liten stund just nu.

En kram hade varit trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0